بازسازی ظروف تفلون سرطان زاست ؟

یک سوال مهم که همیشه از ما پرسیده می شود در مورد سرطان زا بودن بازسازی ظروف تفلون است. در پاسخ به سوال مطرح شده باید بگوییم اگر بازسازی یا تعمیر ظروف تفلون همانند قابلمه و ماهیتابه و قالب کیک بدون رعایت اصول فنی و بهداشتی صورت بگیرد می تواند بیماری زا باشد.

یکی از موارد مهم در این امر مواد مورد استفاده است، گرانیت مورد استفاده باید از شرکت معتبری باشد تا این امر مهم به درستی انجام گردد.

ما بازسازی ظروف تفلون را با مجوز وزارت بهداشت ایران و سیب سلامت انجام میدهیم.

کماجدان نماینده شرکت ماهکار پوشش کویر در استان البرز است، شرکت ماهکار پوشش کویر مجوز وزارت بهداشت ایران را برای بازسازی ظروف تفلون دارد و مجوز از طریق شماره مجوز 35/14683 قابل پیگیری و بررسی است.

چرا داشتن مجوز وزارت بهداشت ایران برای بازسازی مهم  است؟

شرکت هایی وجود دارند که بدون مجوز وزارت بهداشت ایران و بدون نظارت این ارگان اقدام به تعمیر ظروف می کنند و هیچگونه نظارتی روی مواد مصرف شده و فرآیند بازسازی انجام نمی شود پس میتوان نتیجه گرفت که این شرکت ها می توانند از مواد درجه 3 استفاده کنند و فرآیند بازسازی را بصورت کامل و با دقت انجام ندهند.

مجوز وزارت بهداشت چین !

برخی در تبلیغات خود عنوان می کنند مجوز وزارت بهداشت دارند ولی واقعیت را پنهان می کنند چراکه این مجوز برای وزارت بهداشت چین هست و معمولا هر شرکت چینی که بخواهد صادرات کند می تواند مجوز وزارت بهداشت چین را بگیرد.

البته سوال مهم دیگری پیش می‌آید ظروف خراب و تفلونی که وارد غذا می شود می تواند باعث بیماری شود؟

پاسخ این سوال هم بله هست، در واقع اگر شما از قابلمه و ماهیتابه ای استفاده کنید که تفلون آن بنا به هر دلیلی خراب شده باشد و مواد نچسب آن وارد غذای شما شود، می تواند موجب بیماری شود.

در همین صفحه سایت تصویر چند ظرف قبل و بعد از بازسازی را ارائه کرده ایم تا بهتر متوجه بشوید که ظرف کار کرده و خراب می تواند باعث سرطان و بیماری شود یا ظرفی که اصولی و با مواد درجه یک بازسازی شده است.

با ما در ارتباط باشد

برای ارتباط با پشتیبانی سایت کماجدان می توانید با شماره تلفن 09124339551 تماس بگیرید. برای ارسال تصاویر، سوال ها می توانید از طریق ایتا، واتساپ و تلگرام همین شماره اقدام نمایید.

از طریق فرم زیر هم می توانید با ما در ارتباط باشید.

این ظرف ها بیماری زا هستند
قبل و بعد بازسازی ظروف تفلون