اگر شما هم ظرف های خود را برای بازسازی به کارخانه های دارای مجوز وزارت بهداشت داده باشید الان این سوال در ذهن شما بوجود آمده است که طرز استفاده از ظروف بازسازی شده چطوری است؟ آیا سریعا می شود از ظرف ها استفاده کرد یا روشی برای ماندگاری بیشتر ظروف وجود دارد؟

طرز استفاده از ظروف بازسازی شده

بله قابلمه و ماهیتابه ای که برای بازسازی به کماجدان داده اید را پس از اینکه تحویل گرفتید اینگونه نگهداری کنید:

1) قابلمه، ماهیتابه و تمامی ظروفی که برای بازسازی به ما داده می شود، پس از اینکه کار تعمیر و بازسازی آن تمام شد با ضربه گیر خدمت شما تحویل داده می شود تا در حمل و نقل دچار آسیب نشوند.

2) پس از اینکه از کماجدان تحویل گرفتید با آب خالی بشویید تا گرد و خاک آن شسته شود.

3) پس از اینکه ظرف ها خشک شدن به وسیله دستمال یا پنبه آغشته به روغن کل سطح داخل را چرب کرده و بعداز ۲۴ ساعت با مایع ظرفشویی شسته و برای پخت و پز استفاده کنید.

4) هنگامی که غذا پختن شما به اتمام می رسد باید ظرف سریعا شسته شود، اگر وقت نمی کنید بهتر است مقداری آب گرم داخل ظرف ریخته تا مواد غذایی داخل آن خشک نشود و بعدا راحت تر شسته شود.

5) کماجدان ظروف را با گرانیت با کیفیت و درجه یک بازسازی می کند پس موقع شستن یک ابر نرم و مایع ظرفشویی کافی هست و لازم به سیم ظرفشویی و شوینده های قوی نیست.

6) هنگام پختن غذا خیلی اهمیت دارد که شما ظرف را بدون روغن یا مواد غذایی روی شعله قرار ندهید و برای پخت و پز از شعله مناسب ظرفتان استفاده کنید. شعله به هیچ عنوان نباید بیشتر از کف ظرف باشد و از بدنه ظرف بالا برود.

جدا نگهداشتن از اشیاء تیز: سعی کنید ظروف تفلون را از تماس با اشیاء تیز و سخت مانند تیغه‌ها یا سبزیجات خرد کننده دور نگه دارید. اشیاء تیز می‌توانند به سطح ظروف تفلون آسیب برسانند و باعث خراشیدگی شوند.

استفاده از پوشش محافظ: در صورت نیاز، می‌توانید از پوشش محافظ مانند قطعه پارچه نرم یا پلاستیکی برای پوشاندن ظروف تفلون استفاده کنید. این کار می‌تواند آن‌ها را در برابر گرد و غبار و خطوط خراشی محافظت کند.

بازسازی ظروف تفلون در کماجدان
۹ خرداد ۱۴۰۳

بازسازی ظروف تفلون

هزینه بازسازی ظروف تفلون هزینه بازسازی ظروف تفلون برای همه خانواده مورد اهمیت است، چراکه اگر ارزش بازسازی و تعمیر نباشد خانواده ها ترجیح میدهند قابلمه و ماهیتابه خود را تعویض کنند.…

بازسازی ظروف تفلون با تنوع رنگ
۳ خرداد ۱۴۰۳

بازسازی ظروف تفلون با تنوع رنگ

ما در کماجدان ظروف شما را با 14 رنگ به انتخاب شما بازسازی می کنیم. 14 انتخاب برای رنگ بیرونی ظروف شما و دو رنگ بعنوان رنگ داخلی ظروف شما قابل انتخاب…

هزینه بازسازی ظروف تفلون
۳ خرداد ۱۴۰۳

هزینه بازسازی ظروف تفلون

هزینه بازسازی ظروف تفلون برای همه خانواده مورد اهمیت است، چراکه اگر ارزش بازسازی و تعمیر نباشد خانواده ها ترجیح میدهند قابلمه و ماهیتابه خود را تعویض کنند. برهمین اساس ما تلاش…

با ما در ارتباط باشد

برای ارتباط با پشتیبانی سایت کماجدان می توانید با شماره تلفن 09124339551 تماس بگیرید. برای ارسال تصاویر، سوال ها می توانید از طریق ایتا، واتساپ و تلگرام همین شماره اقدام نمایید.

از طریق فرم زیر هم می توانید با ما در ارتباط باشید.

این ظرف ها بیماری زا هستند
قبل و بعد بازسازی ظروف تفلون