صفحه اصلی > services : بازسازی ظروف تفلون در کرج

بازسازی ظروف تفلون در کرج

برای بازسازی ظروف تفلون در کرج لازم نیست از محله خود به ما مراجعه کنید اگر ساکن گلشهر ، فردیس ، گوهردشت و کمالشهر هستید ما با پیک رایگان نزد شما خواهیم آمد. شما فقط قابلمه و ماهیتابه خود را آماده بازسازی کنید.

بازسازی ظروف تفلون در گلشهر کرج

همانطور که در بخش تماس با ما سایت کماجدان خدمتتان عرض کرده ایم آدرس ما کرج ابتدای 45 متری گلشهر – بازار علی طبقه پایین همکف است. کماجدان هر هفت روز هفته از ساعت 9 صبح تا 9 شب ارائه خدمات می دهد.

بازسازی ظروف تفلون کماجدان

ما در کماجدان ظروف مختلف را بازسازی می کنیم، مثل قابلمه ، ماهیتابه ، سرخ کن ، سینی فر ، کیک پز و… سایز آن برای ما اهمیت ندارد. کماجدان کارش همینه با قیمت مناسب و مهم تر از قیمت با کیفیت بالا کار بازسازی را انجام دهد، کماجدان کار شما را هولوگرام سیب سلامت تحویل شما میدهد.

پیک رایگان برای نقاط مختلف کرج

اگر وقت نمی کنید به ما مراجعه کنید ما نزد شما خواهیم آمد، هزینه پیک برای شما رایگان خواهد بود به شرط اینکه تعداد ظرف های شما بیش از 5 مورد باشد.

اگر خودتان این تعداد ظرف را ندارید می توانید با دوستان و آشنایان هماهنگ کنید و ظرف هایتان را یکجا کنید تا ما خدمتتان برسیم، اگر تعداد ظرف ها زیاد باشد علاوه بر پیک رایگان تخفیف هم خواهید گرفت.

کار بازسازی باید با دقت انجام شود و تمامی مراحل باید به درستی انجام شود پس ما از شما 20 روز زمان میخواهیم تا ظرف ها با دقت کامل و با نظارت کارشناس بهداشت بازسازی شود. (البته امکان دارد کار شما زودتر آماده شود، در اینصورت با شما تماس خواهیم گرفت تا زودتر مراجعه بفرمایید)

با قابلمه و ماهیتابه بی دسته و درب چه کار کنیم

اگر قابلمه و ماهیتابه ای دارید که درب آن گم شده یا شکسته آن دور نندازید! چون کماجدان درب قابلمه در سایزهای مختلف دارد.

اگر قابلمه و ماهیتابه ای دارید که دسته آن مشکل پیدا کرده اصلا نگران نباشید چون ما یدکی آن را داریم.

ما فقط گلشهر ، گوهردشت ، فردیس و کمالشهر را پوشش نمی دهیم ما کل استان البرز را پوشش می دهیم، بازسازی ظروف تفلون در تهران هم با ما دست یافتنی است.

اگر از شاهین ویلا کرج هستید یا حصارک و یا مهرشهر فرقی نمی کند آنجا را هم پوشش می دهیم، ما کل استان البرز و تهران را با پیک رایگان پوشش میدهیم.

شما در سایت آموزش آشپزی کماجدان ، طرز تهیه غذاهای ایرانی و فرنگی را آموزش خواهید دید. آموزش ها کاملا رایگان خواهد بود و سعی خواهیم کرد مواد مورد نیاز نحوه پختن غذاهای لذیذ را بصورت کامل و درست برای شما شرح بدهیم.
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید